Chci zvýšit výkon svého online marketingu

Máte úspěchy, ale v online marketingu cítíte rezervy? Podíváme se na to.

Radim Hasalík Company

Co získáte za výhody

Prověříme důvody

To, že vám online marketing nejde, může mít nějakou příčinu. Budeme se jí snažit co nejrychleji odhalit nebo otestovat. Pokud internetový marketing není pro vás, dáme vám zpětnou vazbu. Tím ušetříte peníze.

Necháme vás zazářit

Máte-li prodejní úspěchy mimo Internet, necháme vás zazářit. Online marketing může být dalším zdrojem příjmů. Najdeme pro vás vhodná místa, kde vás zviditelnit.

Dlouhodobý marketing

Jakmile vyladíme úplné základy, začneme řešit i dlouhodobé aktivity. Různé nezávislé studie potvrzují, že pro úspěch je třeba kombinovat krátkodobé a dlouhodobé aktivity.

Flexibilita a férový přístup

Spolupráce bez závazků. Potřebujete nutně snížit náklady? Dokážeme to. Chcete naší práci pozastavit? Rozumíme tomu a přizpůsobíme se. Upozorňujeme vás na známá rizika. Mluvíme srozumitelně.

Jak probíhá spolupráce?

Do spolupráce se zapojí více specialistů. Jejich práci zastřeší a propojí online marketér.

  • Zjistíme vaše očekávání, potřeby a celkovou situaci. Musíme vás důkladně poznat. Nelze vyloučit, že váš produkt / služba se pro online prostředí nehodí. Původně zapojení specialisté také mohli zvolit "šablonovitý" přístup. Je třeba zmapovat, co vše jste zkoušeli, jaký byl výsledek a hledat příčiny neúspěchu.
  • Navrhneme bezpečné otestování online marketingu. Protože vám online marketing dříve nešel, zkusíme otestovat naše návrhy. Na datech si potvrdíme nebo vyvrátíme zjištěné hypotézy. Veškeré testy děláme tak, abychom vás existenčně neohrozili.
  • Navrhneme dlouhodobé aktivity. Krátkodobý online marketing funguje? Nastal čas na rozšiřování dalších aktivit. Výsledky u našich stávajících klientů a nezávislé studie totiž potvrzují, že největší přínos má kombinace dlouhodobého a krátkodobého online marketingu.
  • Ověřujeme a měříme. Většinu našich aktivit se snažíme vyhodnotit a měřit. Přitom se řídíme pravidlem poměr cena / výkon. Ne vše a za všech okolností lze změřit. Někdy by měření / vyhodnocení bylo dražší než přínos.

Kdy se spolupráce vyplatí?

Online marketing zatím není vaše silná stránka. Je potřeba počítat s tím, že vybudovat úspěšné podnikání na Internetu vyžaduje čas a peníze. Návratnost investice závisí na více faktorech.

  • Máte na marketing na Internetu dostatečný rozpočet. Pro postupné využití online marketingu potřebujeme dostatek financí. Celkový rozpočet závisí na kondici vaší firmy a oboru podnikání. Většinou potřebujete desítky, stovky tisíc až miliony korun. Plnohodnotný online marketing za pár tisícikorun nezvládneme. Poraďte se nezávazně.
  • Nevnímáte, že marketing je reklama. Pouze reklamou to dost často neuhrajeme. V řadě případů je potřeba dělat i aktivity, které na první pohled nevypadají jako reklama. Například budovat značku.
  • Na výsledky si počkáte. Pokud není online marketing vaše silná stránka, bude to trvat. Většinou jde o práci v řádu několika let. Dosažení rychlých výsledků za několik měsíců je spíše vzácností. Zlepšení situace nelze zaručit, protože do toho vstupují další faktory: celkové nastavení vaší firmy, ekonomika, stav trh, konkurence a další.
  • Jste konkurenceschopní a splňujete standardy trhu. Je po vašem produktu / službě poptávka mimo svět Internetu? Roste vaše firma? Máme větší šanci uspět. Pokud mimo Internet stagnujete nebo dokonce prohlubujete ztrátu, marketing na Internetu vás pravděpodobně nezachrání.
  • Věříte marketérům a marketingu. Pokud jste se náhodou v minulosti spálili, určitě nám to řekněte. Můžeme se poučit z cizích chyb a neopakovat je.

Proč do toho jít s námi?

Mám k dispozici tým 27 specialistů agentur ParMinut.cz a Neologic.cz, kde jsem spoluzakladatelem. Jsou to zkušení odborníci, úzce zaměření na svojí odbornost. Zastřešuje a propojuje je online marketér.

Jsme silní ve vyladění marketingu. Trpělivá a dlouhodobá práce na vašem online marketingu. Najdeme základní chyby, zjistíme náměty na zlepšení a začneme na tom pracovat. Jakmile budou chyby opraveny, můžeme se začít věnovat rozšiřování a novým nápadům.


Vstupní konzultace zdarma

Vyladění celého marketingu a postupné zlepšování je zásadní krok pro podnikatele nebo firmy. Než se pustíte do práce, ozvěte se mi pro nezávaznou konzultaci.

"O můj web se postaralo hned několik lidí od copywriterky, grafika po UX specialistu a všechno do sebe hezky zaklaplo. Výsledkem je přehledný a funkční e-shop. Skvělé je, že si klient na začátku nastaví budget a podle toho se dál pracuje, takže na změnu dosáhne každý, i ten nejmenší živnostník."

Barbora Diduchová majitelka e-shopu a obchodu s keramikou

"S virtuálním marketingovým oddělením naše firma spolupracuje k naší plné spokojenosti už téměř 2 roky. Za tu dobu jsme společně ušli velký kus cesty a věřím, že ještě větší kus je před námi. Oceňuji kromě vysoké profesionality také obrovské zaujetí pro věc, nekompromisní orientaci na zákazníka, schopnost zvládat zákaznické vrtochy a potíže a hlavně – srdce na správném místě! Děkuji a těším se."

Petr Picmaus majitel Homing.cz

"Tým nám pomáhal, aby náš web byl lépe dohledatelný ve vyhledávačích (SEO). Byli k dispozici našemu webovému vývojáři. Dohlíželi na vznik celého webu. Díky jejich práci web získal větší návštěvnost, než byla v předchozím roce. Mimo to nám poradili, jak dále pracovat s webem po spuštění. Služby Neologicu můžeme doporučit. "

Bc. Tomáš Trojánek majitel Primeservis.cz

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než 19 let zkušeností s B2B i B2C.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.