Webová grafika pro vaší firmu

Ve svém týmu mám webové grafiky. Umíme připravit reklamu, obrázek na sociální sítě, pro web / e-shop, logo a mnohé další.

Radim Hasalík Company

Co získáte za výhody

Grafika pro marketing

Grafici z mého týmu mají zkušenosti požadavky pro marketing. Potřebujete vypadat levně? Chcete vyvolat emoce? Nabízíte premiové produkty? Připravíme grafiku v požadovaném duchu.

Podpora prodeje

Nad grafikou přemýšlíme. Někdy hraje doplňkovou roli, ale jindy může mít zásadní vliv na váš úspěch. Pokud to lze, používáme neokoukané obrázky.

Odlišnost od konkurence

Dělá si konkurence grafiku na koleně? Je vidět, že jejich ztvárnění neodpovídá požadovanému vyznění? Například jsou drazí a přitom vypadají levně? Máte možnost získat náskok.

Dlouhodobý marketing

Připravíme také grafiku pro dlouhodobý marketing. Například pro sociální sítě, blog, užitečná PDF a další obsah, který budete vytvářet.

Jak to probíhá v praxi?

Než grafik začne pracovat s obrázky, je potřeba udělat několik kroků:

  • Zjištění potřeb a očekávání. Je třeba zjistit vaše očekávání od spolupráce s grafikem. Proč vlastně grafiku potřebujete? Jaký výstup očekáváte? Jaká je vaše představa o tom, jak probíhají korektury? Máte nějaké špatné zkušenosti z minulosti, když jste dělali s jinými grafiky? Vše je potřeba zjistit a ošetřit.
  • Získání podkladů. Možná existuje firemní identita, která popisuje pravidla použití grafiky. Pokud takový přehled nemáte, můžeme vám to vytvořit.
  • Grafika a korektury. Grafiku vám vždy posíláme ke schválení, pokud se na tom nedomluvíme jinak. Počítejte s tím, že korektury jsou nad rámec schváleného času.


Kdo tvoří grafiku?

Rozhodně nemám ambice být grafikem, ačkoliv některé firmy to po marketérech občas požadují. Proto využívám grafiky ze svého týmu agentur Neologic.cz a ParMinut.cz.

Kdy grafika nefunguje?

Samotné hezké obrázky, ikonky nebo pěkná PDF vás nezachrání. Praxe ukazuje, že v těchto případech nelze očekávat výsledky:

  • Zanedbali jste marketing. Možná máte web, kde byste chtěli od našich grafiků udělat úpravu vzhledu. Pokud není v pořádku samotné jádro podnikání a marketing, hezčí obrázky vám nepomohou. Naopak se často setkávám s weby, kde je grafické ztvárnění na úkor obsahu. Takový web vypadá na první pohled hezky, ale nijak nepomáhá prodeji. Je to váš případ? Ozvěte se mi pro nezávaznou konzultaci.
  • Máte nízký rozpočet. Čím je grafika složitější, tím více hodin potřebujeme. Najdeme jiné řešení, ozvěte se mi.
  • Nechcete se zapojit. Nebudeme po vás chtít, abyste grafiku vytvářeli (spíše naopak!). Nicméně potřebujeme od vás informace k celkovému vyznění. Bez vašeho zapojení to tedy nepůjde.


Poraďte se nezávazně


Uvažujete o využití grafika? Ozvěte se úvodní nezávaznou konzultaci.

"Děkuji za komplexní práci, kterou jste odvedl při vkládání informací o projektu Kholod."

David Horský

"Radim mi pomohl tam, kde jsem tápala. Naučil mě prodávat sebe a tím i svou službu. Díky tomu se mé jméno stalo značkou. Tu samotnou práci neodvedl zcela za mě, vedl mě z dálky a tím mi dal opravdu mnoho. Přesně tak jsem to chtěla a on má očekávání naplnil. S jeho pomocí mé podnikání značně vyrostlo. Jeho přístup je velmi lidský, férový, vynalézavý a houževnatý. Radim umí vést a zároveň se s ním skvěle spolupracuje. Má dostatek zkušeností, kontaktů a z vlastní zkušenosti mohu napsat, že umí pomoci i s neobvyklými projekty."

Miroslava Novotná Bittnerová majitelka webu LaskoMat.cz a Astrorozbor.cz

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než více než 20 let zkušeností s B2B i B2C.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.