Tvorba firemního webu / e-shopu

Web / e-shop je marketingový nástroj. Většinou by měl vznikat v úzké spolupráci s marketéry. Programátoři nejsou marketéři.

Radim Hasalík Company

Co získáte za výhody

Úspora času a nákladů

Pokud vniká nový web / e-shop jen s HTML kodérem, nemusí být správně po stránce marketingu. Hrozí tedy riziko, že web nebude obchodně fungovat. Může se pak předělávat, což způsobí vícenáklady.

Náskok proti konkurenci

Vyladěný web / e-shop z pohledu marketingu může přinést konkurenční výhody. Navíc můžete navázat výkonnostním online marketingem, který většinou přináší výsledky.

Dopady na další části firmy

Často se stává, že s tvorbou nového webu / e-shopu firma zjišťuje, kde má další mezery v marketingu. Mohou se vyřešit před startem nových stránek. Ve výsledku vám to může pomoci.

Flexibilita a férový přístup

Umíme najít různé varianty řešení: od jednoduchého webu až po webdesign na míru. Přizpůsobíme se vašim finančním možnostem. Neslibujeme vám předem, že nový web / e-shop bude mít výsledky.

Jak probíhá vznik webu / e-shopu?

Do tvorby nového webu / e-shopu se zapojuje hned několik profesí. Můžete některou z nich vynechat, ale ovlivní to vaše výsledky.

  • Zjistíme vaše očekávání a potřeby. Kdy vlastně chcete mít nový web / e-shop? Jaký máte na to rozpočet? Počítáte s tím, že po spuštění webu / e-shopu bude potřeba pokračovat v další marketingové podpoře?
  • Ověříme, zdali potřebujete nový web / e-shop. Někdy stačí jen úprava stávajícího webu / e-shopu (redesign). Úprava vám může ušetřit peníze.
  • Vybereme vhodné řešení a postup. Web / e-shop můžete vyvíjet mnoha způsoby: od "klikacích" a krabicových verzí, až po řešení na míru. Vývoj může probíhat rychleji, ale také pomalejším způsobem. Existují i nouzová dočasná řešení.
  • Postupujeme podle kontrolních bodů. S týmem jsme už pár webů / e-shopů spustili. Proto jsme nejlepší praxi zanesli do velmi podrobných kontrolních bodů. Ty nám umožňují ohlídat klíčové kroky. Zapojení důležitých specialistů pohlídáme za vás.
  • Po spuštění webu / e-shopu následuje rozvoj. Spuštěním webu práce nekončí, ale naopak začínají. Většinou je potřeba pokračovat v podpoře webu / e-shopu za pomocí dalších aktivit v online marketingu.

Kdy spolupracovat jen s vývojáři?

Zapojení všech marketérů může vznik webu / e-shopu prodražit. Jejich práce také nemusí vždy přinést výsledky. V některých případech se to proto nemusí vyplatit.

  • Máte na web / e-shop malý rozpočet. Je to řešitelné například vynecháním některých kroků. Poraďte se nezávazně, zdali zapojovat marketéry nebo nikoliv.
  • Web / e-shop neslouží jako zdroj zákazníků. Máte-li například obchodníky v terénu nebo stálé klienty a neočekáváte, že web / e-shop bude přivádět nové zákazníky. V takovém případě je web jen vizitka. Zapojení marketérů by nedávalo smysl. Poraďte se nezávazně, jeslti je to tento případ.
  • Potřebujete web / e-shop rychle. Zapojení dalších specialistů může spuštění webu / e-shopu prodloužit. Běžná doba vývoje je půl roku až rok. Existují nouzové varianty, poraďte se nezávazně.
  • Nejste konkurenceschopní a nesplňujete standardy trhu. Pokud jste zanedbali marketing a ujel vám vlak, pouze nový web / e-shop vás nezachrání. Ozvěte se mi pro možnosti řešení.
  • Nevěříte marketérům nebo marketingu. Nedůvěra může vyplývat ze špatných zkušeností s marketéry. Můžete mít také výhrady k samotnému marketingu. Ozvěte se mi, budeme hledat řešení.

Proč web / e-shop s námi?

Můžeme vám dodat jen vývojáře, ale také doplnit váš stávající tým pouze o marketéry. Je na vás, jak hodně budete chtít pomoc.

Náš tým marketérů a vývojářů má za sebou stovky webů / e-shopů. Do spolupráce vnášíme zkušenosti ze vzniků webů / e-shopů jako ESET, DATART, SIKO Koupelny, ale i menších jako Připojen.cz, TT Čokoláda, Ema má mísu, Homing.cz, Kwenda.cz a dalších. Tým 40 specialistů agentur ParMinut.cz a Neologic.cz, které jsem spoluzaložil, je složený výhradně ze zkušených specialistů. Minimální počet let zkušeností v oboru jsou dva roky. Průměr je kolem 5 - 10 let zkušeností.

Při tvorbě webu / e-shopu řešíme úzké propojení s marketingem. Výsledkem by tedy měl být web / e-shop, který bude podporovat vaší firmu a přispívat k získávání zákazníků. Zároveň vše vyvíjíme tak, aby nevznikala závislost na nás jako na dodavateli. S řešením od nás můžete kdykoliv odejít k jinému dodavateli.


Vstupní konzultace zdarma

Vznik nového e-shopu / webu je přelomová událost v životě podnikatele nebo firmy. Než se pustíte do práce, ozvěte se mi pro nezávaznou konzultaci.

"O můj web se postaralo hned několik lidí od copywriterky, grafika po UX specialistu a všechno do sebe hezky zaklaplo. Výsledkem je přehledný a funkční e-shop. Skvělé je, že si klient na začátku nastaví budget a podle toho se dál pracuje, takže na změnu dosáhne každý, i ten nejmenší živnostník."

Barbora Diduchová majitelka e-shopu a obchodu s keramikou

"S virtuálním marketingovým oddělením naše firma spolupracuje k naší plné spokojenosti už téměř 2 roky. Za tu dobu jsme společně ušli velký kus cesty a věřím, že ještě větší kus je před námi. Oceňuji kromě vysoké profesionality také obrovské zaujetí pro věc, nekompromisní orientaci na zákazníka, schopnost zvládat zákaznické vrtochy a potíže a hlavně – srdce na správném místě! Děkuji a těším se."

Petr Picmaus majitel Homing.cz

"Tým nám pomáhal, aby náš web byl lépe dohledatelný ve vyhledávačích (SEO). Byli k dispozici našemu webovému vývojáři. Dohlíželi na vznik celého webu. Díky jejich práci web získal větší návštěvnost, než byla v předchozím roce. Mimo to nám poradili, jak dále pracovat s webem po spuštění. Služby Neologicu můžeme doporučit. "

Bc. Tomáš Trojánek majitel Primeservis.cz

Spuštěním stránek to nekončí

Stáhněte si praktický přehled aktivit, které můžete dělat na Internetu po spuštění webu / e-shopu.

Uložit

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než více než 20 let zkušeností s B2B i B2C.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.