Výkonnostní online marketing

Tato forma marketingu většinou přináší výsledky a návratnost. Předpokladem pro úspěch je existující poptávka.

Radim Hasalík Company

Co získáte za výhody

Návratnost nákladů

Výkonnostní online marketing lze postupně vyladit tak, aby vydělával a byl ziskový. Zdali se to podaří dodržet lze obvykle poznat už za krátkou dobu.

Zapojení specialistů

Pro větší úspěšnost spolupracuji přímo se specialisty na konkrétní obory. V týmu odborníci na reklamu ve vyhledávačích, zbožových srovnávačích, sociálních sítí a další profese.

Růst nebo udržení pozice

Pokud je trh v dobré kondici, můžeme díky výkonnostnímu online marketingu zajistit růst firmy. V horším období se pokusíme udržet současné pozice.

Flexibilita a férový přístup

Během spolupráce můžete kdykoliv snížit placený čas. Nezavazujeme vás měsíčním paušálem. Bude-li se dařit, umíme navyšovat objem spolupráce.

Pro koho je výkonnostní marketing?

Tato forma marketing je vhodná pro e-shopy a digitální produkty (e-knihy, online školení...). Pokud z webu získáváte poptávky, můžeme to také zkusit. Je třeba vzít v úvahu, že část poptávek může přijít například po telefonu, e-mailu nebo osobně.

Výkonnostní marketing naopak nebude fungovat tam, kde je dlouhá doba pro rozhodování. Případně se nehodí pro firmy, které stojí na obchodnících v terénu. Většinou nepřináší výsledky v případě špatně nastaveného podnikatelského záměru. Nepomáhá chybějící přidaná hodnota. Zhoršuje ho také vysoká konkurence.

Jaký je postup spolupráce?

  • Ověříme si, zdali ve vašem případě dává výkonnostní online marketing smysl. Zjistíme vaše očekávání a potřeby.
  • Zvolíme místa, kde se bude vaše reklama zobrazovat. Nastavíme si měřitelné cíle, např.: požadovaný poměr nákladů k výnosům (PNO), cílové tržby, cenu za objednávku / poptávku a další metriky.
  • Bude-li to dávat smysl, rádi zohledníme celkovou průměrnou útratu zákazníka (celoživotní hodnota zákazníka, CLV). To je vhodné ve chvíli, kdy zákazníci nakupují opakovaně.
  • Nastavíme kampaně. Začneme je optimalizovat v souladu se stanovenými cíli. Dodáme vám zpětnou vazbu, zdali reklama přináší očekávané výsledky.
  • Začneme řešit další aktivity, které spadají do výkonnostního online marketingu. Například: e-mailový marketing, úpravy webu pro návštěvníky vyhledávačů, affiliate a další.
  • Pokud výkonnostní marketing nemá návratnost, zapojujeme další specialisty a hledáme řešení.
  • Chcete ve svém podnikání využít výhod výkonnostního online marketingu? Ozvěte se mi pro nezávaznou konzultaci.

"Oceňuji, jak je schopný se vcítit do potřeb svého klienta a není pouhým plničem úkolů, ale nebojí se poskytnout svoji zpětnou vazbu na kampaň či nápady. Umí totiž perfektně využít svého citu pro zjištění potřeb klienta a ukázat nám občas realitu, od které jsme, my interní zaměstnanci, trochu odstrčeni. Tato kombinace z něj dělá velmi dobrého partnera pro online marketing."

Michal Dvořák E-Commerce Specialist CZ/SK, Royal Canin

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než 19 let zkušeností s B2B i B2C.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.