Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Získejte přirozenou viditelnost ve vyhledávačích Google a Seznam.cz. Posilte svojí pozici na trhu.

Radim Hasalík Company

Co získáte za výhody

Přímé dopady na zisk firmy

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) může přinést přirozenou návštěvnost, která se "přetaví" v konkrétní poptávky nebo objednávky. Stanete se méně závislí na reklamách.

Priority pro obsah

SEO specialista vám dokáže pomoci s přípravou redakčního plánu. Nebudete vynakládat zbytečné náklady na obsah, který nikdo číst nebude.

Náskok vůči konkurenci

Pokud potřebujete posílit svojí pozici vůči konkurenci, bývá optimalizace pro návštěvníky vyhledávačů dobré řešení.

Flexibilita a férový přístup

Někdy se SEO nevyplatí řešit. Platí to pro vysoce konkurenční obory. Není také vhodné pro každého. Upozorníme vás na to. Navíc umíme pomoci i menším živnostníkům.

Jak to probíhá v praxi?

SEO už většinou nedokáže dělat jeden marketér. Proto mám v týmu obou agentur několik specialistů. Optimalizace webu pro návštěvníky vyhledávačů zahrnuje technickou a obsahovou část. Většinou nemůže probíhat bez žádných zásahů do webu.

  • Jako první potřebujeme pochopit vaše podnikání a poznat, jak o SEO přemýšlíte. Pokud zjistíme nereálná očekávání, upozorníme vás na to.
  • Prvním krokem bývá vytvoření analýzy klíčových slov. Jedná se o rozsáhlou tabulku. Obsahuje vhodná i méně vhodná slova.
  • Na základě tabulky vzniká návrh struktury webu. To je popis toho, jaké stránky je nutné vytvořit, které sloučit dohromady a jaké zrušit.
  • Následuje technická kontrola webu. Dost často dochází k situaci, kdy třeba do vyhledávače posíláte zbytečné stránky. Zaměříme se i na rychlost načítání.
  • Vybrané typy obsahu jako PDF, videa nebo obrázky mohou v některých oborech hrát významnou roli. Platí to pro vizuálně atraktivní oblasti podnikání (architektura, stavba domů apod.). Podíváme se na to, abychom robotům vyhledávače pomohli tento obsah správně najít a zatřídit.
  • Hello, ciao, ohé, tschüs... mluví váš web více jazyky? Expandujete do různých zemí světa? Musíme to prověřit a nastavit.
  • Zaměříme se také na obsah. Nepředstavujte si SEO jako psaní dlouhých textů. Vše děláme s cílem pomoci lidem, kteří budou navštěvovat váš web.
  • Budování odkazů z jiných webů je prostředkem, jak posílit důvěryhodnost vašeho webu. Pod tímto si představte vytváření odkazů, které mají hodnotu pro návštěvníky. Není to kupování v katalogu placených článků.


Kdy nemá smysl SEO řešit?


S rostoucí konkurencí na webu rostou i náklady. Uspět v některých oborech je prakticky nemožné. Platí to tehdy, pokud jsou ve vaší oblasti podnikání velké a známé firmy.



Poraďte se nezávazně


Chcete-li řešit viditelnost ve vyhledávačích, využijte úvodní nezávaznou konzultaci.

"Oceňuji, jak je schopný se vcítit do potřeb svého klienta a není pouhým plničem úkolů, ale nebojí se poskytnout svoji zpětnou vazbu na kampaň či nápady. Umí totiž perfektně využít svého citu pro zjištění potřeb klienta a ukázat nám občas realitu, od které jsme, my interní zaměstnanci, trochu odstrčeni. Tato kombinace z něj dělá velmi dobrého partnera pro online marketing."

Michal Dvořák E-Commerce Specialist CZ/SK, Royal Canin

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než 19 let zkušeností s B2B i B2C.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.