Nastavení Google Analytics 4 pro živnostníky a firmy

Během své praxe jsem narazil na řadu webů, které měly špatně vložený měřící kód Google Analytics 4. Časté je také chybné nastavení.

Radim Hasalík Company

Co získáte za výhody

Úspora času a nákladů

Google Analytics 4 vkládáme na weby pomocí nástroje Google Tag Manager. To následně ušetří náklady na programátory. Další změny se totiž většinou dělají pomocí Google Tag Manageru. Změny jsou rychlejší.

Nastavení na míru

Nastavíme měřitelné cíle a další prvky tak, aby to dávalo pro vaše podnikání smysl. Nabízíte například lidem velké množství PDF ve stažení? Můžeme to měřit.

Dopady na výsledky

Správně nastavené Google Analytics 4 vám poskytne data pro důležitá rozhodnutí. Měření tak může mít pozitivní vliv na výsledky vaší firmy.

Flexibilita a férový přístup

Nezavazujeme vás k pravidelné spolupráci. Nastavení může být pouze jednorázové. Stejně tak se můžete ozvat až ve chvíli, kdy budete chtít pomoc s vyhodnocováním dat.

Jaké profese jsou pro nastavení potřeba?

Na správném nastavení Google Analytics 4 se podílí online marketér, webový analytik, vývojář a projektový manažer. Každá role je klíčová: online marketér zjistí vaše marketingové cíle a vytvoří zadání pro analytika. Webový analytik má za úkol nastavit měření a Google Tag Manager. Vývojář vkládá kódy do stránek. Projektový manažer dohlíží nad splněním termínů.

Co všechno kontrolujeme?

  • Používáte tři různé výběry dat? Většinou vytváříme hlavní výběr, záložní (obsahuje všechna data bez filtrů) a testovací.
  • Odesílá Google Analytics 4 data správně? Nedochází k nesprávnému zasílání informací? Zažili jsme třeba klienta, kde se data posílala do webové analytiky 2x.
  • Jsou správně nastavené cíle webu? Cíl webu je vše, co považujete za důležité zjišťovat. Může to být třeba odeslaná poptávka nebo stažení klíčového dokumentu.
  • Nezapočítává se do návštěvnosti váš pohyb na stránkách? Filtrují se vaši dodavatelé? Pokud ne, dochází k mírnému zkreslení dat.
  • Je zapnutý filtr na spamové roboty? Vyloučili jste roboty, kteří filtr obešel? Spamoví roboti zanáší měření falešnými odkazy na své služby.
  • Máte web, který neobsahuje žádné podstránky (tzv. jednostránkový web)? Takový web vyžaduje zvláštní měření.
  • Máte web, který neobsahuje žádné podstránky (tzv. jednostránkový web)? Takový web vyžaduje zvláštní měření.
  • Měříte správně objednávky e-shopu?

Chcete mít měření v pořádku? Ozvěte se mi pro nezávaznou konzultaci.

"Oceňuji, jak je schopný se vcítit do potřeb svého klienta a není pouhým plničem úkolů, ale nebojí se poskytnout svoji zpětnou vazbu na kampaň či nápady. Umí totiž perfektně využít svého citu pro zjištění potřeb klienta a ukázat nám občas realitu, od které jsme, my interní zaměstnanci, trochu odstrčeni. Tato kombinace z něj dělá velmi dobrého partnera pro online marketing."

Michal Dvořák E-Commerce Specialist CZ/SK, Royal Canin

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než více než 20 let zkušeností s B2B i B2C.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.