Vylaďte si marketing

Marketingová kostka obsahuje přehled postupů pro vyladění vašeho marketingu.

Radim Hasalík Company

Co získáte za výhody

Úspora času a nákladů

Nemusíte složitě přemýšlet nad tím, co a kdy ve svém marketingu vylepšit. Marketingová kostka vás provede celým vyladěním od A do Z.

Využití existujícíh postupů

Marketingová kostka nestojí samostatně, ale navazuje na existující frameworky či známé postupy jako je třeba marketingový mix.

Růst nebo udržení pozice

Vyladění marketingu může mít pozitivní finanční dopady na vaše výsledky. Případně vám umožní získat náskok před konkurencí.

Nezávislost na dodavateli

Marketingovou kostku můžete používat s existujícím týmem dodavatelů. Nejde o exkluzivní framework, který by vyžadoval spolupráci pouze s jeho autorem.

Jaké profese budete potřebovat?

Vyladění marketingu bude vyžadovat zapojení většího počtu specialistů. Je to proto, že jeden člověk nedokáže být superman a stíhat sledování několika oborů v rámci marketingu. Zapojím tým marketingové agentury Neogy, vaše zaměstnance v marketingu nebo existující dodavatele.

Jaký je postup spolupráce?

  • 1. Zjistím informace o aktuálním stavu vašeho marketingu. Případné nedostatky doporučím opravit. Vytipuji profese, které k tomu budou potřeba.
  • 2. Po opravách nedostatků a stabilizaci situace navrhnu plán rozvoje. Ten může (ale také nemusí) zahrnovat framework Marketingová kostka.
  • 3. Jakmile je situace ve vašem marketingu dlouhodobě stabilní a přichází na řadu možný celkový rozvoj, zapojuji framework Marketingová kostka.

"Oceňuji, jak je schopný se vcítit do potřeb svého klienta a není pouhým plničem úkolů, ale nebojí se poskytnout svoji zpětnou vazbu na kampaň či nápady. Umí totiž perfektně využít svého citu pro zjištění potřeb klienta a ukázat nám občas realitu, od které jsme, my interní zaměstnanci, trochu odstrčeni. Tato kombinace z něj dělá velmi dobrého partnera pro online marketing."

Michal Dvořák E-Commerce Specialist CZ/SK, Royal Canin

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než více než 20 let zkušeností s B2B i B2C.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.