Cíl webu: žádost o cenovou nabídku

Složitější služby, dražší zboží nebo třeba nemovitosti mohou mít cenu na míru. V takovém případě zákazník požádá o vypracování cenové nabídky.

Složitější služby často vyžadují přípravu ceny na míru podle potřeb poptávající firmy. Příkladem složitější služby může být zavedení informačního systému (ERP), střežení rozsáhlých objektů bezpečnostní agenturou, internetový marketing na míru a podobně. Také nákup nemovitostí, pronájem kanceláří a jiné typy nabídek mohou mít cenu podle jednání se zákazníkem. Jedná se o všechny případy, kdy je cena dohodou či k jednání. Jedná se tedy o další cíl internetových stránek.

Odkazy na žádost o vypracování cenové nabídky se zobrazují na místech, kde se zákazník rozhoduje o využití nabídky. Například v detailu inzerátu nemovitostí bývá odkaz / tlačítko po pravé straně vedle textu, nahoře a ve spodní části nabídky. Odkazy mají být na výrazných a viditelných místech, aby je návštěvník nehledal. Text odkazu nebo tlačítko většinou obsahuje výzvu: "Kontaktujte nás pro cenu na míru", "Vyplňte prosím žádost o cenovou nabídku", "Zjistěte cenu", "Vyžádejte si cenu", "Cena na dotaz", "Cena k jednání" apod.

Nejjednodušší možností je směřovat odkaz na kontaktní stránku nebo stránku s informací o dalším postupu. Na této stránce můžete uvést kontaktní údaje (telefon, e-mail), konkrétní odpovědné zaměstnance, jejich fotografie a další volitelné podrobnosti. Volitelnou možností je odkazovat na speciální formulář. Ten obsahuje položky definované vaší firmou. S rostoucí složitostí formuláře klesá ochota návštěvníků ho vyplňovat. Doporučujeme s délkou formuláře experimentovat. V horní části formuláře nezapomeňte uvést, že vyplnění formuláře návštěvníka k ničemu nezavazuje. Tím snížíte jejich obavy a zvýšíte ochotu formulář vyplnit. Uveďte také dobu odpovědi na formulář ("Odpovíme vám nejpozději do 24 hodin" apod.).

Poraďte se s námi zdarma

Potřebujete navrhnout vhodný postup pro formulář cenové nabídky? Chcete zvýšit počet poptávek? Kontaktujte nás pro bezplatnou konzultaci.

Jak pracuji?

Jsem zamilovaný do
online marketingu

Internetový marketing dělám srdcem. Proto také experimentuji a zkouším sám na svých webech. Osvědčené postupy používám u klientů.

Opírám se
o data

Svá rozhodnutí se snažím opřít o data, průzkumy, webovou analytiku, uživatelské výzkumy nebo alespoň testování.

Spolupracuji se
specialisty

Online marketing se posunul a na jednotlivé oblasti vyžaduje zapojení specialistů. Nepracuji proto sám. Jednotlivé specialisty mezi sebou propojuji a mojí snahou je dosáhnout nejlepších výsledků.