Cíl webu: přivést zákazníky do prodejny nebo pobočky

Majitelé kamenné prodejny, provozovny, sídla firmy, pobočky a dalších zařízení nemohou někdy své služby poskytovat přes Internet. Také internetový obchod může mít prodejnu s ukázkou zboží (showroom). Proto je cílem dostat zákazníka do prodejny.

Jedním z cílů webu je dostat návštěvníky stránek do prodejny či pobočky. Mezi Internetem a reálným světem je bariéra. Návštěvník stránky sedí u počítače v kanceláři, doma nebo na jiném místě. Musíte ho přesvědčit, aby vyrazil na cestu do vašeho místa. Jakmile se zákazník na stránce rozhodne pro osobní návštěvu, začne hledat kontaktní údaje.

Informace o pobočkách, provozovně, sídle firmy a prodejně bývají umístěné v nabídce webu (menu) na různých místech. Máte-li více prodejen, můžete do menu napsat „Naše prodejny“, „Naše pobočky“, „Kde nás najdete“ a další podobné pojmenování. Menší počet prodejen / poboček lze pohodlně uvést na kontaktní stránku. Většinou se na kontaktní stránce rozepíše seznam měst, čtvrtí apod.

Pobočky / prodejny mohou mít odkaz ve svém názvu a směřovat na samostatnou stránku. Na této stránce můžete uvést další podrobnosti: otevírací dobu, fotografie prodejny, jméno vedoucího, lokální reference a jiné údaje.

Firmy s desítkami až tisícovkami obchodních míst mohou lidem usnadnit zjištění informací pomocí vyhledávání. Vyhledávání poboček funguje tak, že návštěvník vybere z roletkové nabídky město. Poté se zobrazí samostatná stránka s výpisem pobočky. Jinou možností je několik roletkových nabídek, které umožňují upřesnit název čtvrti (Praha 1, Praha 2, Praha 3...). Pobočky lze rovněž zobrazit a zakreslit formou mapky. Po kliknutí na konkrétní město se otevře stránka s přehledem poboček v daném městě / čtvrti.

Usnadněte lidem navigaci

Abyste návštěvníkům svých stránek co nejvíce usnadnili příjezd k pobočce, je vhodné na kontaktní stránku přidat popis cesty. Ten pište z pohledu vozidel (různé příjezdy z velkých českých měst) a pěších (cesta z nejbližší zastávky městské hromadné dopravy). Stejně tak můžete na tento cíl webu odkazovat z textu všech internetových stránek.

Uvádějte výrazně výhody

Provozovatelé internetových obchodů mohou někdy chtít, aby zákazník přišel rovnou do prodejny a nekupoval v online obchodě. Důvodem může být například výhodnější marže na prodejně oproti internetovému obchodu. Chcete-li návštěvníka stránek dostat do prodejny, uvádějte na svém webu výrazně výhody a akce pro prodejnu / pobočku. Můžete rovněž pomocí navigačních prvků (tlačítka, odkazy) přednostně odkazovat na prodejnu / pobočku („Nakupte toto zboží na prodejně a získáte dárek zdarma!“).

Poradíme vám bezplatně

Potřebujete zvýšit nebo podpořit prodejnu / pobočku pomocí svých internetových stránek? Poraďte se s námi o vhodném řešení zdarma.

Jak pracuji?

Jsem zamilovaný do
online marketingu

Internetový marketing dělám srdcem. Proto také experimentuji a zkouším sám na svých webech. Osvědčené postupy používám u klientů.

Opírám se
o data

Svá rozhodnutí se snažím opřít o data, průzkumy, webovou analytiku, uživatelské výzkumy nebo alespoň testování.

Spolupracuji se
specialisty

Online marketing se posunul a na jednotlivé oblasti vyžaduje zapojení specialistů. Nepracuji proto sám. Jednotlivé specialisty mezi sebou propojuji a mojí snahou je dosáhnout nejlepších výsledků.