Chci zvýšit výkon svého webu
nebo e-shopu

Vyladění marketingu probíhá postupně. Nejdříve najdeme chyby. Opravíme je. A potom začneme vylepšovat.

Radim Hasalík Company

Co získáte za výhody

Rychlejší návratnost investice

Na začátku řešíme vyladění výkonnostního online marketingu. To je marketing, který by měl přinášet výsledky. Většinou se to u klientů podaří. Investice se tedy začne vracet.

Náskok proti konkurenci

Pokud vaše konkurence zaspala, získáte proti nim náskok. Jestliže naopak ztrácíte vy, srovnáme s nimi krok.

Dlouhodobý marketing

Naše síla je v kombinaci krátkodobého a dlouhodobého marketingu. Díky této souhře můžete získat lepší výsledky. To ostatně potvrzují i nezávislé studie.

Flexibilita a férový přístup

Žádné závazky. Spolupráci můžete kdykoliv snížit, navýšit nebo ukončit. Budeme vás předem upozorňovat na známá rizika. Mluvíme lidskou řečí, ne odbornou hantýrkou.

Jak probíhá spolupráce?

Do vylepšování vašeho webu nebo e-shopu se zapojuje více specialistů. Vše zastřešuje online marketér.

  • Zjistíme vaše očekávání a potřeby. Potřebujeme poznat, jak o marketingu přemýšlíte. V této fázi také ladíme vzájemná očekávání. Máte realistický pohled? Nečekáte zázraky?
  • Odhalíme náměty na zlepšení a chyby. Projdeme si celý váš web / e-shop, nastavení měření, reklamní kampaně a další aktivity na Internetu. Pokud objevíme možnosti zlepšení, navrhneme časovou náročnost na opravy.
  • Navrhneme dlouhodobé aktivity. Pro zvýšení šance na úspěch je třeba kombinovat i dlouhodobé aktivity. Tady patří například odlišnost od konkurence, nalezení přidané hodnoty pro zákazníky, budování značky a mnohé další.
  • Ověřujeme a měříme. Během spolupráce si ověřujeme, zdali mají naše aktivity přínos. Pokud zjistíme, že některé akce nejsou efektivní, sami navrhneme jejich pozastavení.

Kdy se spolupráce vyplatí?

Návratnost investice závisí na více faktorech: celkové kondici ekonomiky, trhu, chování konkurence a stavu vašeho marketingu.

  • Máte na zlepšování marketingu dostatečný rozpočet. Abychom mohli zasáhnout do klíčových částí online marketingu, potřebujeme na to dostatek financí. Liší se to podle oborů a vaší aktuální situace. Poraďte se nezávazně.
  • Uvažujete o využití celého marketingu. Pokud za marketing nepovažujete jen reklamu, jsme na dobré cestě.
  • Na výsledky si počkáte. Čím je váš marketing více zanedbaný, tím déle bude trvat, než se výsledky dostaví. Ke zlepšení navíc nemusí dojít, právě kvůli dalším vlivům.
  • Jste konkurenceschopní a splňujete standardy trhu. Máme větší šance uspět, pokud je po vašem produktu / službě poptávka. Pomůže nám, vnímají-li zákazníci vysokou přidanou hodnotu.
  • Věříte marketérům a marketingu. Máte-li předchozí špatné zkušenosti s marketéry nebo marketingem, dejte nám vědět. Můžeme se poučit z chyb.

Proč do toho jít s námi?

Mám k dispozici tým 40 specialistů agentur ParMinut.cz a Neologic.cz, které jsem spoluzaložil. Jedná se výhradně o zkušené odborníky s úzkou specializací. Ty zastřešuje a propojuje online marketér.

Síla našeho týmu jsou zkušenosti ze vzniku webů / e-shopů jako ESET, DATART, SIKO Koupelny, případně menších projektů jako Připojen.cz, TT Čokoláda, Ema má mísu, Homing.cz, Kwenda.cz a mnoha jiných. Systematicky a trpělivě ladíme celý váš marketing. Od největších chyb, až po různá drobná vylepšení.


Vstupní konzultace zdarma

Vyladění celého marketingu a postupné zlepšování je zásadní krok pro podnikatele nebo firmy. Než se pustíte do práce, ozvěte se mi pro nezávaznou konzultaci.

"O můj web se postaralo hned několik lidí od copywriterky, grafika po UX specialistu a všechno do sebe hezky zaklaplo. Výsledkem je přehledný a funkční e-shop. Skvělé je, že si klient na začátku nastaví budget a podle toho se dál pracuje, takže na změnu dosáhne každý, i ten nejmenší živnostník."

Barbora Diduchová majitelka e-shopu a obchodu s keramikou

"S virtuálním marketingovým oddělením naše firma spolupracuje k naší plné spokojenosti už téměř 2 roky. Za tu dobu jsme společně ušli velký kus cesty a věřím, že ještě větší kus je před námi. Oceňuji kromě vysoké profesionality také obrovské zaujetí pro věc, nekompromisní orientaci na zákazníka, schopnost zvládat zákaznické vrtochy a potíže a hlavně – srdce na správném místě! Děkuji a těším se."

Petr Picmaus majitel Homing.cz

"Tým nám pomáhal, aby náš web byl lépe dohledatelný ve vyhledávačích (SEO). Byli k dispozici našemu webovému vývojáři. Dohlíželi na vznik celého webu. Díky jejich práci web získal větší návštěvnost, než byla v předchozím roce. Mimo to nám poradili, jak dále pracovat s webem po spuštění. Služby Neologicu můžeme doporučit. "

Bc. Tomáš Trojánek majitel Primeservis.cz

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než více než 20 let zkušeností s B2B i B2C.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.