Reklamní kampaně
ve vyhledávačích
a na sociálních sítích

Buďťe tam, kde vás lidé hledají: Google a Seznam.cz. Využijte stejně i sociální sítě. Plaťte pouze za kliknutí na vaše reklamy (PPC).

Radim Hasalík Company

Co získáte za výhody

Přímé dopady na zisk firmy

Platíte pouze tehdy, když někdo na vaší reklamu klikne. Kampaně je možné otestovat od relativně malých částek v řádu tisíců korun. Lze stanovit kontrolu v podobě ceny za poptávku / objednávku a další metriky. Výkonnostní online marketing může být ziskový.

Podpora pro správu svépomocí

Pokud se rozhodnete pro správu svépomocí nebo skrze vašeho spolupracovníka, poskytneme vám podporu zkušeného člověka. Upozorníme vás na úskalí a naučíme vás kampaně správně vyhodnocovat.

Zkušenosti s malými i velkými rozpočty

Máme zkušenosti s malými kampaněmi v řádu tisíci korun. Stejně tak jsme se starali o milionové rozpočty. Každý typ zákazníka vyžaduje trochu jiný přístup. Rozpočet umíme nastavit tak, abychom vás neohrozili.

PPC tým se zkušenostmi

Už dávno neplatí, že reklamu ve vyhledávačích a sociálních sítí zvládne online marketér. Proto na správu kampaní používám specialisty z týmů agentur Neologic a ParMinut.cz, které jsem spoluzaložil. Můžeme využít i váš tým.

Jak to probíhá v praxi?

Než spustíme první kampaně, musí proběhnout několik důležitých kroků:

  • Zjištění potřeb a očekávání. Co si od spolupráce slibujete? Jak rychle očekáváte výsledky? Jaké máte předchozí zkušenosti s lidmi, kteří se vám o kampaně starali? Nejen na tyto otázky hledáme odpověď během prvního sezení.
  • Nastavení metrik úspěšnosti. Potřebujeme vědět, podle čeho budeme vyhodnocovat naší spolupráci. Většinou to bývá číslo, které udává podíl nákladů k výnosům (PNO). Může to také být cena za poptávku / objednávku (CPA). Zvládneme pracovat i s pokročilými metodami, například zohlednit celkovou útratu zákazníka (CLV).

    Pokud si s tímto krokem nevíte rady, navrhneme vám nejvhodnější řešení.
  • Stanovení bezpečné částky a rozpočtu. Reklamní kampaně ve vyhledávačích a sociálních sítích jsou o testování a zkoušení. Proto potřebujeme vědět částku, kterou na tyto testy můžeme vyhradit. Investice by vás neměla ohrozit v případě, že test nebude úspěšný.
  • Dohoda o podrobnostech inzerce. Jsou nějaké produkty / služby, které chcete nebo naopak nechcete inzerovat? Existují města či místa, kde jste úspěšnější? Týká se vás otevírací doba? Kupují u vás více muži, ženy či určité věkové skupiny? Reklamu je možné nastavit poměrně podrobně.
  • Kontrola měření a webu. Abychom měli jistotu, že vše probíhá správně, doporučujeme zkontrolovat nastavení Google Analytics. V některých případech můžeme doporučit i kontrolu toho, zdali se web lidem dobře používá. Komplikovaný web nebo e-shop může potenciální zákazníky odradit.

    Domluvíme se také, jak bychom měli kampaně vyhodnotit. Můžeme ručně, ale také je možné nastavit automatický report z Google Analytics.
  • Schválení textů reklam. Protože nejsme odborníci na váš obor, musíme si odsouhlasit texty reklam. Propagujeme to správně?
  • Vyhodnocení kampaní. Ověřujeme pravidelně, zdali kampaně plní domluvené výsledky a jsou ziskové. Pokud nejsou, hledáme důvody. Kampaně můžeme prověřit více specialisty. Lze se také zaměřit na jádro podnikání, funkčnost webu a hledat další možnosti vylepšení vašeho marketingu.


Kdy PPC kampaně nefungují?

Reklama je pouze jedna malá součást celého marketingu. Sama o sobě nemusí vždy fungovat. Není ani vhodná z dlouhodobého pohledu: stále platíte za přivádění zákazníků. Doporučujeme proto kombinovat s dalšími aktivitami online marketingu.

Z praxe už víme, že v těchto případech vám reklama pravděpodobně nebude fungovat jako zdroj poptávek / objednávek:

  • Zanedbali jste marketing. Pouze reklama vaší situaci nezachrání. Můžeme se pokusit vám pomoci, ale bude to vyžadovat čas a další investice. Poraďte se nezávazně.
  • Nejste konkurenceschopní. Silná konkurence v různých oborech stanovuje standardy trhu. Pokud zaostáváte, pouze reklamou to nedoženete. Ozvěte se mi, můžeme to společně projít.
  • Máte nízké marže nebo rozpočet. Například v módním segmentu se lidé na webech "přehrabují". Vysoké marže vám musí zaplatit větší "odpad" návštěvníků, kteří kliknou na reklamu a nenakoupí. Naopak nízký nebo nulový rozpočet na marketing může vaší snahu o úspěch zastavit už na začátku. Dejte mi vědět, třeba to má řešení.
  • Váš produkt / službu nikdo nehledá. Můžeme to zkusit skrze sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn...). Využijte možnosti poradit se nezávazně.
  • Produkt / služba je komplexní a vyžaduje obchodní podporu. Zařízení do továrny, těžební technika, informační systém (ERP) apod. lidé nekoupí online. Reklama může vytvářet povědomí, případně pomoci s jinými obchodními cíli. Proberte se mnou vaše možnosti.
  • Produkt / služba vyžaduje předchozí osobní vztah. Lidé mohou toužit po osobní návštěvě obchodu, firmy, showroomu nebo mohou chtít s obchodníkem jednat. Reklama tuto formu kontaktu může podpořit. Proberte se mnou vaše možnosti.


Poraďte se nezávazně


Uvažujete o využití reklamních kampaní? Ozvěte se úvodní nezávaznou konzultaci.

"Před nedávnem jsem využil SEO služeb vaší firmy. Tehdy jsme se dohodli na nějaké „low cost“ spolupráci, když mi vaši lidé poradili, jak si to nastavit sám. Po konzultaci s nimi jsem sám udělal nějaké změny v kampaních Google Ads, které mi přinesly dodatečné tržby."

Matěj Marek

"Pro značku VEKRA zajišťují nákup PPC reklamy v ČR i SR, reklamy na FB a SEO aktivity. Pro značku OTHERM pak nákup PPC reklamy a SEO aktivity jak pro mateřský web, tak rozsáhlou síť externích partnerů OTHERM ve všech regionech ČR. "

Ing. Jaroslava Dlouhá marketérka VEKRA s.r.o.

"Vyladili kampaně Google Ads, aby relevance příchozích návštěvníků byla co největší. Aktuálně platíme za reklamní kampaně méně než před spoluprací a zároveň máme díky větší relevanci návštěvníků lepší výsledky."

Bc. Pavel Rezek onlinedispecer.cz

"Od začátku spolupráce se výkonnost naší firmy zdvojnásobila. Překopali nám nejen nastavení SEO a PPC, ale v mnoha směrech i myšlení. Profesionální přístup se zaměřením na výsledek hodnotím jako velice pozitivní."

Jindřich Baštař spolumajitel ProMistry.cz

"Radim Hasalík nám pomohl s nastavením našich reklamních kampaní. Podporoval nás při zavedení nového produktu na trh. Dokázal nám odborně a srozumitelně odpovědět na všechny naše dotazy. Jeho služby můžeme doporučit."

Marek Rokoský spoluzakladatel společnosti
Renta z nemovitosti

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než více než 20 let zkušeností s B2B i B2C.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.