Facebookové skupiny pro podnikatele a živnostníky

Pravidla

40 tis.

celkový počet členů

5 tis.

průměrná čtenost příspěvku

8 let

existence. Založeno 2014.

Hlavní skupiny

Podnikatelé a živnostníci

Největší podnikatelská skupina na českém Facebooku. Začínali jsme na 100 lidech, dnes je ve skupině 23 tisíc aktivních členů. Výměna zkušeností ohledně podnikání.

Provozovatelé e-shopů

Největší skupina pro majitele e-shopů v ČR. Před 9 tisíc aktivních členů. Zástupci malých i středních e-shopů sdílejí své zkušenosti s dopravou, zákazníky i rozvojem.

Hledám dodavatele

Největší poptávková skupina pro podnikatele v ČR. Skupinu průměrně vidí přes 65 000 lidí měsíčně. Zveřejnění poptávky a odpověď na poptávky je zdarma. Inzerce nabídek je zpoplatněná.

Odborné skupiny

Elektronická evidence (EET)

Největší česká skupina věnovaná tématu evidence tržeb (EET).

GDPR a cookies

Největší česká skupina věnovaná ochraně osobních údajů, GDPR a od roku 2022 také problematice cookies.

Rozbory webů

Získejte zpětnou vazbu na svůj web nebo e-shop. Zapracujte na zlepšení a díky tomu ovlivněte své výsledky.

Historie skupin

Skupiny jsem založil v roce 2014. Nejdříve vznikla hlavní skupina Podnikatelé a živnostníci. Pozval jsem do ní své přátele z Facebooku. Začínali jsme na 100 lidech. Facebook začal skupiny podporovat, takže docházelo k přirozenému růstu. Dnes jsou tyto skupiny největší v ČR.

Úspěchu si všimli lidé z Facebooku. Proto jsem byl pozván do Londýna. Na setkání správců skupin se zde sešlo 300 lidí z 24 evropských zemí. Výsledky mojí práce veřejně ocenila viceprezidentka Facebooku.

Facebook

Jak pracuji?

Výsledky díky
systematické práci

S týmem specialistů trpělivě a postupně ladíme marketing. Nejdříve opravíme nalezené chyby. Poté navrhujeme nová vylepšení. Co dává smysl, to měříme. Díky tomu máme doložitelné výsledky.

Řeším priority
majitelů firem

Napojuji se na potřeby majitelů firem a ty propojuji s tím, co chtějí vaši zákazníci. Vaše nápady dávám do souvislostí a navrhuji priority. Hledám nákladově přijatelné cesty.

Spolupracuji se
specialisty

Online marketing se posunul. Jednotlivé oblasti vyžadují zapojení specialistů. Nepracuji proto sám. Jednotlivé odborníky mezi sebou propojuji. Mojí snahou je dosáhnout nejlepších výsledků.