Použitelnost vašeho webu

Jako laici nepoužitelný web nepoznáte. Váš web může odrazovat potenciální zákazníky. Nepoužitelnost má finanční dopady.

Radim Hasalík Company

Co získáte za výhody

Dopady na finance firmy

Oprava chyb v použitelnosti webu (UX) může mít pozitivní dopady na vaše obchodní výsledky. Investice do marketingu budou mít lepší návratnost.

Přístup ke
znalostem

Existují různé způsoby, jak konkrétně splnit vaše obchodní cíle. Specialista použitelnosti vám doporučí vhodné řešení. Ušetříte svůj čas zkoušením a testováním.

Konkurenční výhoda

Pokud váš web / e-shop více vyhoví potřebám potenciálních klientů, možná vám dají přednost před konkurencí. Uživatelsky dobře zvládnutý web šetří náklady na zákaznícký servis.

Flexibilita a férový přístup

Můžeme jen opravit základní chyby nebo to vzít pěkně od podlahy. Zlepšování webů lze rozložit i na delší časové období. Přizpůsobíme se vašemu rozpočtu. Když by něco nedávalo smysl, řekneme to na rovinu.

Jak spolupráce probíhá?

Nejdříve musíme pochopit vaší situaci. Vyslechneme si vás. Posléze posoudíme aktuální nebo připravovaný web. Následně navrhneme, zdali bude vznikat nákres webu (wireframe) nebo jen komentáře pro vývojáře / grafiky.


Kdy neřešit použitelnost webu?

  • Máte-li špatně jádro podnikání nebo celý podnikatelský záměr. Lepším webem neprodáte to, co lidé nechtějí.
  • Silná pozice na trhu a překážky pro vznik konkurence vás netlačí k inovacím. Pozor ale, abyste nezaspali.
  • Při nedůvěře majitelů, společníků nebo klíčových lidí ve firmě. Necítíte-li ve firmě nutnost změn, neprosadíte je.
  • Při nereálných očekáváních. Někdy zlepšení použitelnosti webu nepomohou. Platí to v případě nedostatečného marketingu.
  • Pokud web není váš hlavní komunikační kanál. Web miliardáře Warrena Buffetta vypadá jako z minulého století.
  • Nemáte dostatečné prostředky na změny, případně je nechcete dělat.
  • Jestliže existuje omezení rozvoje existujícího webu, například závislost na vašich vývojářích. Pomalý nebo nefunkční tým vývojářů může změny prodražit.
  • Panují-li na straně webu technická či korporátní omezení. Zahraniční mateřská firma vám možná diktuje podobu webu.
  • V případě, kdy navrhované změny nepřinesou očekávané finanční dopady. Někdy to lze odhadnout předem, poraďte se nezávazně.

Kdy řešit použitelnost webu?

  • Myslíte si, že máte podnikatelský záměr a marketing v pořádku. Nezdá se vám, jak web funguje.
  • Chcete zlepšit výsledky webu.
  • Cítíte, že vám ujíždí vlak oproti konkurenci.

Je zlepšení použitelnosti webu téma, které byste měli řešit? Ozvěte se mi pro nezávaznou konzultaci.

"Využil jsem pomoc ohledně dvou mých webů: ActionTeam a Paintball Prague. Jednalo se o zlepšování obou webů tak, aby se lidem lépe používaly. Postupně jsme zasáhli do odlišností od konkurence, které jsou nyní lépe prezentované. Upřesnili jsme některá původně neurčitá tvrzení na webu. Změny měly pozitivní dopad na odezvu nových zákazníků."

Ing. Marek Florián majitel firmy ActionPark

"Radim kvalitně zhodnotil navržený web sportovniauto.cz a přinesl zajímavé poznatky ohledně zastaralé struktury webu, na které mohu dále pracovat."

Jan Zelinka majitel webu Sportovní Auto

"Radim mi poskytl velmi zajímavý feedback na zlepšení běhu mého e-shopu Motivacniknihy.cz a určitě některé jeho rady využiji."

David Rektorys majitel e-shopu Motivacniknihy.cz

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti s prací
pro malé a střední firmy

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu pro ESET nebo DATART. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Mám více než 19 let zkušeností s B2B i B2C.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.