Nekupujte Google Ads kupony, jsou zdarma

Nekupujte kupony Google AdWords. Firma Google dává kupony pro nové inzerenty zdarma. Můžete je získat od agentur nebo konzultantů, kteří se věnují internetovému marketingu.

Aktualizace, 11. ledna 2013: fanouškovská stránka PPCNovinky.cz na Facebooku upozornila, že Google začal kupony do AdWords nabízet veřejně na speciální adrese. Dříve jste mohli kupon získat jen prostřednictvím agentury nebo na konferenci, kde byl Google mediální partner. Toho využívali podvodníci k prodeji kuponů.

Prodej kuponů porušuje podmínky

Do e-mailové schránky mi přišla nabídka na prodej kuponů do Google AdWords v hodnotě 60€, $100 až s 97% slevou. Prodejce kuponů porušuje podmínky firmy Google, protože prodej zkušebních kuponů je zakázán: "Kódy poukázek se nesmí dále prodávat a nesmí být umístěny na veřejně přístupných médiích, jako je internet.". Kromě toho jsou kupony k dispozici zcela zdarma. Pro Google AdWords kupony připravila firma podrobnou nápovědu.

Kde získat kupony Google AdWords zdarma

Google rozdává kupony do AdWords bezplatně na vlastních nebo cizích konferencích a seminářích, kde je sponzorem. Pokud se vám nepoštěstí na konferencích, můžete zkusit hledat u konzultantů a online marketingových agentur. Přímo na stránkách Google AdWords totiž žádný kupon zdarma nenajdete.

Aktualizace, leden 2013: Google začal nově nabízet kupony veřejně na speciální adrese.

Pokud je ovšem konzultant či agentura členem programu Google Engage může pro své klienty získat bezplatně kupony. Například ParMinut.cz se programu Google Engage účastní, takže máme ke kuponům přístup.

Pravidla pro rozdávání kuponů se změnila. Od 25. září 2012 platí, že kupon do AdWords lze získat pouze tehdy, pokud v systému investujete minimálně 250 Kč. S využitím služby je rovněž spojena povinnost stát se plátcem DPH, protože využijete službu v zahraničí. Tuto nevýhodu lze obejít tím, že vám účet nastaví na sebe některá online marketingová agentura nebo konzultant. Nezapomeňte, že byste měli vždy mít do účtu přímý přístup, abyste se nestali rukojmím u agentury a ta vám nebranila svobodně odejít. Například všichni naši klienti mají do AdWords přístup. Jejich účty spravujeme prostřednictvím aplikace Klientské centrum (MCC).

Kupon AdWords je určen pouze pro nové účty, které nesmí být starší 14. dnů a jejichž fakturační adresa je v České republice. Pokud z nějakého důvodu nemáte fakturační adresu v ČR, lze pravděpodobně získat kupon v rámci jiného státu. Předpokládám, že Google tuto promoakci poskytuje i v jiných zemích. Další možností je opět využití agentury, která má ke kuponům přístup.

Pomůže mi někdo s kampaní?

Správu internetové kampaně byste neměli dělat sami. Před využitím kuponů určitě doporučuji bezplatnou konzultaci alespoň s námi. Prověříme, zda jsou vaše stránky, živnost nebo firma opravdu připraveny lákat nové návštěvníky. Jestliže nemáte vyladěný a dostatečně použitelný web, potenciální zákazníci vám z kampaně odejdou pryč. Také nastavení kampaně není zrovna jednoduchá záležitost. Navíc se musíte připravit na to, že u kampaní nějakou dobu trvá jejich vyladění. Málokdy to funguje tak, že když spustíte online kampaně, začnete dosahovat dobrých výsledků.

Google pro inzerenty provozuje bezplatnou telefonní linku 800 500 349, kde je od 9:00 do 18:00 přítomen specialista Google AdWords. Ten vám pomůže s vytvořením vaší první reklamní kampaně. Kromě specialisty můžete využít také bezplatnou konzultaci se mnou. Internetové reklamě se věnuji více než 10 let, spravuji malé i rozsáhlé kampaně. V AdWords jsme spravovali kampaně pro více než 40 klientů, kteří investovali jen v tomto reklamním systému dohromady přes čtyři miliony korun.

Jak pracuji?

Jsem zamilovaný do
online marketingu

Internetový marketing dělám srdcem. Proto také experimentuji a zkouším sám na svých webech. Osvědčené postupy používám u klientů.

Opírám se
o data

Svá rozhodnutí se snažím opřít o data, průzkumy, webovou analytiku, uživatelské výzkumy nebo alespoň testování.

Spolupracuji se
specialisty

Online marketing se posunul a na jednotlivé oblasti vyžaduje zapojení specialistů. Nepracuji proto sám. Jednotlivé specialisty mezi sebou propojuji a mojí snahou je dosáhnout nejlepších výsledků.