Výhody úvodní konzultace
Nezávaznost
Nemusíte využít navazujících placených služeb. Můžete si průběh spolupráce vyzkoušet bez rizika.
Přínos
Klienti mých neplacených konzultací vnímají praktičnost a přínos. Často z poznatků čerpají i další roky.
Specializace
Včas vás upozorním na nutnost dodatečných konzultací přímo s vybraným specialistou.
Přesah
Mám rozhled do jiných oborů. Často tak vidím věci, které úzce zaměření specialisté nepoznají.
O čem se můžete poradit?
V minulosti jsem vedl marketing pro výrobce zeleného čaje matcha. Jako člen marketingového oddělení jsem se zapojoval i do marketingových aktivit značky ESET. Přestože to není moje specializace, marketing vnímám v širším kontextu. Hodně řeším i jádro podnikání a obchod. Ovládám také klasické postupy v marketingu.
S týmem řešíme hlavně výkonnostní online marketing (SEO, PPC, zbožové srovnávače, e-mailový marketing, webovou analytiku). Občas se dostanu i budování značky. Velmi blízko mám k sociálním sítím, protože se starám o největší podnikatelské skupiny na Facebooku. Jako bývalému novináři mi není ani cizí obsahový marketing (blogy, články).
Zkuste se tedy zeptat a pokud to bylo mimo mojí odbornost, rád vám doporučím členy svého týmu.
"Setkání s Radimem dalo mým myšlenkám o osobní strategii v online prostoru směr a pomohlo mi ujasnit si, co vlastně chci. Z mnoha důvodů ze spolupráce nakonec sešlo. Přesto však ničeho nelituji. Radim obohatil mé další úvahy množstvím postřehů a nápadů, které mě posunuly zase o pěkný krok kupředu."
Proč se mnou spolupracovat
Pracuji pro živnostníky,
malé a střední firmy
Zkušenosti jsem získával jako zaměstnanec ESETu a DATARTu. V roli externího specialisty jsem pomáhal značkám VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Je za mnou přes více než 20 let zkušeností s prací pro více než 400 různých firem.
Věřím v systematický
marketing
Marketing vnímám jako souhrn nástrojů. Abychom rozehráli koncert, musíme zapojit ty správné. Jako dirigent neodehraji vše sám, ale spolupracuji se specialisty. Ladíme to: od opravy největších chyb, přes nastavení základů, až po nové nápady / vylepšení.
176 kladných doporučení
a vybrané výsledky
Mám přes 170 písemných referencí. Projekty, které jsem řídil z hlediska marketingu měly prokazatelné výsledky. Je férové dodat, že co se povedlo jiným, nemusí platit pro vás. Záleží na dalších okolnostech: poptávce, stavu ekonomiky a trhu.