Bezplatná konzultace

Poraďte se přímo se mnou ohledně svého online marketingu. V oboru působím více než 19 let, mám za sebou práci pro 400+ firem. Poskytuji klientům, kteří mají rozpočet na marketing minimálně 15 000 Kč měsíčně.

Radim Hasalík Company

Výhody úvodní konzultace

Nezávaznost

Nemusíte využít navazujících placených služeb. Můžete si průběh spolupráce vyzkoušet bez rizika.

Přínos

Klienti mých neplacených konzultací vnímají praktičnost a přínos. Často z poznatků čerpají i další roky.

Specializace

Včas vás upozorním na nutnost dodatečných konzultací přímo s vybraným specialistou.

Přesah

Mám rozhled do jiných oborů. Často tak vidím věci, které úzce zaměření specialisté nepoznají.

O čem se můžete poradit?

V minulosti jsem vedl marketing pro výrobce zeleného čaje matcha. Jako člen marketingového oddělení jsem se zapojoval i do marketingových aktivit značky ESET. Přestože to není moje specializace, marketing vnímám v širším kontextu. Hodně řeším i jádro podnikání a obchod. Ovládám také klasické postupy v marketingu.

S týmem řešíme hlavně výkonnostní online marketing (SEO, PPC, zbožové srovnávače, e-mailový marketing, webovou analytiku). Občas se dostanu i budování značky. Velmi blízko mám k sociálním sítím, protože se starám o největší podnikatelské skupiny na Facebooku. Jako bývalému novináři mi není ani cizí obsahový marketing (blogy, články).

Zkuste se tedy zeptat a pokud to bylo mimo mojí odbornost, rád vám doporučím členy svého týmu.

"Setkání s Radimem dalo mým myšlenkám o osobní strategii v online prostoru směr a pomohlo mi ujasnit si, co vlastně chci. Z mnoha důvodů ze spolupráce nakonec sešlo. Přesto však ničeho nelituji. Radim obohatil mé další úvahy množstvím postřehů a nápadů, které mě posunuly zase o pěkný krok kupředu."

Ing. Kateřina Juríková

Proč se mnou spolupracovat

Pracuji pro živnostníky,
malé a střední firmy

Zkušenosti jsem získával jako zaměstnanec ESETu a DATARTu. V roli externího specialisty jsem pomáhal značkám VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám. Je za mnou přes více než 20 let zkušeností s prací pro více než 400 různých firem.

Věřím v systematický
marketing

Marketing vnímám jako souhrn nástrojů. Abychom rozehráli koncert, musíme zapojit ty správné. Jako dirigent neodehraji vše sám, ale spolupracuji se specialisty. Ladíme to: od opravy největších chyb, přes nastavení základů, až po nové nápady / vylepšení.

176 kladných doporučení
a vybrané výsledky

Mám přes 170 písemných referencí. Projekty, které jsem řídil z hlediska marketingu měly prokazatelné výsledky. Je férové dodat, že co se povedlo jiným, nemusí platit pro vás. Záleží na dalších okolnostech: poptávce, stavu ekonomiky a trhu.