Vybrané výsledky online marketingu

Z nuly na 50 000 objednávek

Obchodu Šetřílek jsem zvýšil počet zákazníků. Pomohla důvěryhodnost webu a reklamní kampaně. Stal se druhým největším prodejcem náplní do tiskáren.

Expanze až do 24 vesnic

Připojen.cz získal jasnou strategii, nový název, odlišnost od konkurence a webové stránky. Z jedné vesnice se postupně rozšířil na 24 vesnic.

Přes 420 zákazníků

Můj online marketing přinesl Adamovi Wojnarovi 97% obsazenosti pronajímaných pokojů. Celkově získal 420 zákazníků.

Přečtěte si vyjádření zákazníků


Využijte internet na maximum

Významný zdroj příjmů pro DATART CZ a SK

Stanovil jsem strategii výkonnostního online marketingu v DATARTu. Spravoval jsem rozpočet v řádu milionů korun. Výsledky mého oddělení ovlivnily také tržby v kamenných prodejnách. PPC agenturu později nahradil vlastní tým pěti lidí. Za dobu mého působení zvýšila firma celkový obrat na 5,8 miliardy korun.


Využijte internet na maximum

95 % spokojenost marketingového ředitele ESET

Řídil jsem projekt změny vzhledu webu a redakčního systému pro ESET.cz. V době mého působení zaznamenala česká pobočka ESETu zisk 25 milionů korun. Část příjmů firmy byla ovlivněna online marketingem.


Použitelnost webů pro miliony uživatelů Seznam.cz

Pro Seznam.cz jsem vedl tým odpovědný za testování webů. Před spuštěním služby jsme testovali Email.cz, Zboží.cz, Stream.cz, Firmy.cz, sAuto.cz, Lide.cz, Spolužáci.cz a mnoho dalších stránek. Například jen službu Email.cz používalo 2,3 milionu lidí měsíčně. Nalezením chyb v použitelnosti jsem pozitivně ovlivnil uživatelský zážitek. Začínal jsem jako obyčejný tester služby, později jsem se stal vedoucím celého testovacího týmu.

Využijte internet na maximum

Největší české B2B skupiny na Facebooku

Více než 30 000 živnostníků a majitelů firem využívá každý den facebookové skupiny, které jsem vymyslel, založil a spravuji. Ve skupině také proběhlo první živé vysílání v Evropě přímo se zástupci Facebooku. Jako zakladatel skupin jsem byl s pěti dalšími Čechy pozván do Londýna, kde se sešlo 300 vybraných lidí z 24 evropských zemí. Výsledky mojí práce ocenila viceprezidentka Facebooku, která je druhým nejvýše postaveným člověkem v této sociální síti.

Využijte internet na maximum

Proč se to u nich povedlo?

Měli kvalitní produkt a dobrou situaci na trhu. Mrkněte se na video, co lze očekávat od online marketingu.

Stáhněte si případové studie

Pomáhal jsem firmám jako Seznam.cz, ESET, DATART, Unilever, Bontonland, SIKO Koupelny a řadě dalších menších klientů.

Vybrané výsledky (PDF 1,3 MB)

Jak pracuji?

Žiju tím

Online marketing zkouším sám na sobě. Moje webové projekty jsou malou laboratoří pro experimenty. Do odborného vzdělání jsem investoval stovky tisíc korun. Učím se od těch nejlepších.

Řeším podstatu podnikání

Úspěch vychází z kvalitního produktu a dostatečné poptávky na trhu. Než se pustím do práce, zkoumám jádro vašeho byznysu.

Ověřuju

Pokud zavedete mnou doporučované změny, ocením vaší zpětnou vazbu. Chci vědět, zda-li moje práce měla konkrétní přínosy pro vaše podnikání.

Mám přes 95 % spokojených zákazníků.

Michal Martoch

"Je to úžasný člověk, kterému jde nejvíce o spokojenost zákazníka, pro kterého udělá cokoliv."

~ Michal Martoch
Workline.cz

Miroslava Novotná Bittnerová

"Radim mi pomohl tam, kde jsem tápala. Naučil mě prodávat sebe a tím i svou službu. Díky tomu se mé jméno stalo značkou."

~ Miroslava Novotná Bittnerová
Astrorozbor.cz

Lukáš Hladeček

"Radim se ve vodách online marketingu pohybuje s impozantní jistotou a přehledem. Jeho argumenty jsou podloženy logikou a zkušenostmi, jeho soudy jsou bez emočního pozlátka. :)"

~ Lukáš Hladeček
grafik a webdesigner