Hledám novou výzvu
Radim Hasalík
Srdcař online marketingu | telefon: 773 950 233 | e-mail: pomoc@parminut.cz
Hledám místo, kde bych mohl uplatnit své silné stránky. Sejdeme se?
Na Radimovi jsem nejvíce oceňoval jeho profesionalitu, jeho přístup, jeho nápady a snahu nalézt vždy to nejlepší řešení. Velmi pozvedl online tým v Datartu a to nejen tím, jak tvrdě a poctivě pracoval, ale i jeho chováním ke kolegům. Jeho pozitivní přístup byl nakažlivý a i díky tomu se s Radimem velmi dobře pracovalo a na každé setkání s ním jsem se těšil. Pokud sháníte do týmu hráče Radimova typu, vřele doporučuji.
Velmi oceňuji svěží vítr, který Radim vnesl do výkonostního marketingu Datartu. Radimovo zapálení pro věc je obdivuhodné a v pravdě nakažlivé. Každý den přijde nový nápad, každý den zkusí něco jinak. Radim je živoucím důkazem, že se dá marketing dělat s úsměvem na rtech a upřímně a přitom efektivně a ne naivně. Týmový hráč, vysoce kompetentní marketér.
Na spolupráci s Radimem oceňuji zejména jeho nikdy nekončící příval nových nápadů, trendů a vylepšení, které chce ihned implementovat do svého světa online. Je to kamarádský, týmový hráč, který má chuť na sobě neustále pracovat a zlepšovat své online dovednosti.
Radima vnímám jako vizionáře a na sobě tvrdě pracujícího člověka. Posouvá své hranice a schopnosti nejen v odborné sféře, ale i v té lidské (osobnostní) a stále srší nápady. Je to fajn parťák pro společný projekt či business. Spolupráce s ním jako s manažerem týmu, pro který jsme hledali nového kolegu, byla příjemná a efektivní.
Na základě dřívějších zkušeností jsme zastávali názor, že internetoví konzultanti pouze opakují stará známá fakta s cílem dostat z klienta co nejvíc peněz. Spolupráce s Radimem Hasalíkem mě příjemně zaskočila a změnila tento náš pohled. Po spuštění nové aplikace e-shopu nás upozornil na chyby spojené s přechodem, pojmenoval nedostatky ve sledování efektivity kampaní i nového systému a doporučil prvky, které bychom měli do stránek implementovat. Díky jeho radám jsme zvýšili konverzi příchozích návštěvníků v poměru k objednávkám a uvědomili jsme si chyby v návrhu webu, které jsme dříve neviděli..
Z rozhovorů s vlastníky malých firem a zakladatelů napříč regionem střední a východní Evropy vím, že je budování byznysu plné výzev. Jsem vděčná za setkání s Radimem Hasalíkem v Praze. Na základě svých 16 let zkušeností s online marketingem Radim vybudoval skupinu Podnikatelé a živnostníci – výměna zkušeností. Je to nejvíce aktivní skupina v České republice pro živnostníky. Skupina má 17 000 majitelů firem, živnostníků a zástupců svobodných povolání. Ze setkání s Radimem a ostatními vlastníky malých firem v Praze je jasné, jak důležité je pro majitele v této komunitě sdílení, podpora a učení se od sebe navzájem. Děkuji Radimovi za veškerou práci, kterou dělá.
Vybraná spolupráce
DATART
Řídil jsem externí PPC agenturu a později vlastní tým. Spravovali jsme kampaně, které měly přímý dopad na tržby eshopů v ČR a SR. Stanovoval jsem celkovou strategii pro vyhledávače a zbožové srovnávače.
ESET
Staral jsem se o správu webu a řídil externí PPC agenturu. Podílel jsem se na globálním projektu migrace webu na nový vzhled a redakční systém. Z firmy jsem odcházel s kvartálním hodnocením 95 %.
Vlastní podnikání
Od roku 2011 jsem byl na volné noze. Navýšil jsem počet svých zákazníků ze sedmi na 400+. Podílel jsem se na projektech pro Českou spořitelnu, Magistrát hlavního města Prahy, SIKO Koupelny, MyQ, Junáka a další klienty. Přečtěte si vybrané reference.