Audity použitelnosti prověří váš web

Odhalte závažné chyby svého webu / e-shopu. Po jejich opravě se mohou zvýšit objednávky nebo poptávky.

Radim Hasalík Company

Co získáte za výhody

Vliv na poptávky / objednávky

Odhalení chyb a jejich následná oprava může mít pozitivní vliv na zákazníky. Projevit se to může na nárůstu poptávek / objednávek.

Vliv na zákazníky

Pokud jde web lidem naproti, méně volají nebo posílají dotazy. Mohou se k vám dostávat mnohem více připravení uzavřít spolupráci. Vaše obchodní oddělení to ocení.

Konkurenční výhoda

Jestliže vaše konkurence zaspala a nevylepšuje své weby, získáváte šanci zazářit. Odlišíte se od nich. S vylepšeným webem můžete mít lepší návratnost, když investujete do reklam.

Průběžné zlepšování

Web nebo e-shop lze někdy prověřovat a zlepšovat postupně. To umožní rozložit náklady a snížit rizika. Odhalené chyby lze navíc testovat na lidech. Případně změřit dopady opravených částí webu.

Jak UX audit webu / e-shopu probíhá?

Weby a e-shopy by měly splňovat stejná pravidla. Díky tomu se chovají předvídatelně a lidé vědí, co na nich mohou čekat. Úkol projít vaše stránky bude mít specialistovi na použitelnost (UX). To je zkratka user experience (uživatelská zkušenost).

Specialista si web projde a vytvoří soupis chyb. V auditu vám vysvětlí, proč daná část webu může klást lidem překážky. Nastíní možnosti opravy. Když chyby na svém webu opravíte (klidně i s naší pomocí), ve většině případů zjistíte nárůst objednávek či zájmu o vaše služby.


Jak na opravy zjištěných chyb?


Na UX audit může (ale nemusí) navazovat oprava nalezených chyb. Postup opravy se liší podle závažnosti zjištěných nedostatků. Někdy jen popíšeme výchozí stav, jindy můžeme kreslit nové řešení.

Kdy to nemá smysl?


UX audit se nevyplatí dělat v řadě případů:

  • V blízké budoucnosti chystáte úpravy (redesign), nový web nebo e-shop. UX audit by jen popisoval původní stav. Vyplatí se investovat spíše do návrhu nového řešení.
  • Zákazníci nepoužívají web pro nákupní rozhodování, ani není šance na budoucí změnu.
  • Nemáte prostředky na následnou opravu chyb. Případně si nechcete přiznat, že mohou být věci na webu špatně.
  • Nemáte prostředky na marketing. Špičkově vyladěný web vám nebude obchodně fungovat, když na něj nedokážete dostat ty správné lidi.

Nejste si jistí, zdali vám audit webu / e-shopu pomůže? Ozvěte se mi. Za zeptání vám nebudu nic účtovat.

Jaký je postup spolupráce?

  • Zjistíme od vás informace o vaší firmě, zákaznících a konkurenci. Poznáme vaše vize a plány. Projdeme si vaše aktivity na Internetu. Děláme to pro ujištění, že UX audit dává smysl udělat.
  • Vytvoříme zadání pro UX specialistu, který odhadne časovou náročnost auditu. Po schválení si řekneme odhadovaný termín. Specialista začne prověřovat web / e-shop. Případně proběhne testování na lidech nebo práce s daty z webové analytiky.
  • Odevzdaný audit vám předáme, abyste nám dali zpětnou vazbu. Některá zjištění možná bude nutné zapracovat nebo upravit. Následně se domluvíme, zdali budete chtít vypracovat návrhy na řešení.

"Oceňuji, jak je schopný se vcítit do potřeb svého klienta a není pouhým plničem úkolů, ale nebojí se poskytnout svoji zpětnou vazbu na kampaň či nápady. Umí totiž perfektně využít svého citu pro zjištění potřeb klienta a ukázat nám občas realitu, od které jsme, my interní zaměstnanci, trochu odstrčeni. Tato kombinace z něj dělá velmi dobrého partnera pro online marketing."

Michal Dvořák E-Commerce Specialist CZ/SK, Royal Canin

Stáhněte si ukázku auditu

Každý audit je vytvořený na míru podle potřeby klienta. Rozsah se liší podle rozpočtu. Dokument je zveřejněný se souhlasem zákazníka.

Uložit

Proč se mnou spolupracovat

Zkušenosti se živnostníky,
malými a středními firmami

Jako zaměstnanec jsem pracoval v marketingu ESETu nebo DATARTu. Pomáhal jsem značkám jako VEKRA, SIKO Koupelny, Seznam.cz, ale i menším firmám a živnostníkům. Využijte více než více než 20 let praxe v oboru.

Věřím v systematický
marketing

V marketingu hledám systém a pořádek. Kombinuji krátkodobé kroky a dlouhodobé aktivity. Napojuji se na potřeby majitelů firem a vašich zákazníků. Propojuji a zastřešuji specialisty. Výsledky dokládám na datech.

Mám výsledky
napříč různými trhy

Získal jsem více než 176 kladných doporučení. Mohu doložit konkrétní výsledky práce pro více než 400 různých firem. Dokážu pomoci tam, kde mají lidé o služby / produkty zájem.